Тема: Новітні технології С. 115 слова переписати, перекласти і вивчити Впр. 4 с. 115 виконати письмово Впр.3 с.112-114 читати
Додано (13.01.2021, 22:34) --------------------------------------------- Our life would be boring without computers. It’s hard to believe that one device can provide people with entertainment, news, education, music. With the appearance of computer many things have lost their importance. People don’t watch TV anymore, don’t go to the cinema very often. They don’t listen to the radio, CD- or MP3-player. They’ve stopped buying newspapers and magazines.
Many have taken online classes. Thus, computers and Internet have become an integral part of every family. Computer is a powerful tool. It helps to create colourful presentations, to calculate large numbers, to write articles, to save and edit photos, to keep documentation and, of course, to surf the web. Internet is the main stream of information nowadays. It informs us, entertains and educates. We find everyday news online, educational resources, films, music, games. Everyone can find something to his or her own taste there. However, computers have certain disadvantages. First of all, there is too much violence online, as well as aggressive pictures and irrelevant information. All this can lead to different problems. Secondly, Internet is a free space, where personal information can easily be stolen. So, people should be aware of what they are posting or downloading.
Thirdly, computers have turned people into passive creatures. They can spend hours in front of the monitors, which results into poor eyesight and other health issues. In conclusion, I’d like to add that computers are good at certain extent. If they are being used wisely and moderately, then they can make our life better.
Географія 13.01.2021 ТЕМА: Місце Японії в світі. Особливості постіндустріального розвитку Японії.
Д/З: переглянути відео презентацію, зробити порівняльну характеристику Японії та будь - якої країни Азії за допомогою атласу та відео. Підготуватися до захисту своєї роботи.
Це ― рейд військових з’єднань Армії Української Народної Республіки по тилах радянських та білогвардійських військ.
Початкові Зимового походу передувала така ситуація: улистопаді 1919 р. головнокомандувачі Української Галицької Армії таємно від Наддніпрянської армії (УНР) підписали договір з армією російських монархістів (під проводом Денікіна) про перехід УГА під владу Денікіна. Внаслідок цього, дві армії-побратими УНР та УГА після кількамісячної боротьби з об’єднаним фронтом, врешті обрали різні вектори руху. Таким чином, у листопаді того ж таки 1919 року знекровлена попередніми боями та пошестю тифу (залишилось 8-10 тис. вояків ― щонайбільше чверть від попереднього складу) Армія УНР виявилась затиснутою у «трикутнику смерті» в районі Старокостянтинова (Поділля, сучасна Хмельниччина). На півдні та сході Українидіяла Добровольча армія Денікіна, на заході ― поляки, на півдні ― червоні. Під тиском переважаючих сил противника Армія УНР змушена була відійти на південь, під її контролем залишалась невелика територія в районі міста Любар Волинської губернії.
Якщо провести паралель з нинішньою політичною ситуацією, то ці події дуже нагадують «Іловайський котел» у серпні 2014 р.
У таких умовах продовжувати боротьбу регулярними військовими силами було неможливо. 4-6 грудня 1919 р. в Новій Чорториї відбулась нарада представників уряду та вищого командування армії за участю Симона Петлюри, Василя Тютюнника, Юрія Тютюнника, Михайла Омеляновича-Павленка та Євгена Коновальця. Нарада ухвалила ліквідувати регулярний фронт, вийти у ворожий тил і розпочатипартизанську війну разом із повстанськими загонами, Уряд прийняв рішення про від’їзд Симона Петлюри до Варшави.
І-й Зимовий похід розпочався 6 грудня 1919 року. Боєздатні частини були зведені в 4 групи: Запорізьку(командувач– генерал-хорунжий Михайло Омелянович-Павленко, згодом ― полковник Андрій Гулий-Гуленко),Київську (командувач ― полковник Юрій Тютюнник), Волинську (командувач ― полковник Олександр Загродський) та 3-тю стрілецьку дивізію (командувач ― полковник Володимир Трутенко). Загальне командування здійснював генерал-хорунжий Михайло Омелянович-Павленко. Сукупна чисельність армії становила близько 10 тисяч вояків (з них боєздатних ― 3-3,5 тис.), озброєних 2-ма тисячами шабель та 12-ма гарматами.
Січові стрільці під командуванням Євгена Коновальця відмовились брати участь у рейді, оскільки не бачили сенсу в партизанських діях. Частина їх самодемобілізувалися, решта приєдналися до інших підрозділів Армії УНР.
У грудні 1919 ― березні 1920 рр. українські війська, у тяжких боях знищуючи ворожі гарнізони й окремі військові формування білогвардійців та червоних, пройшли Єлизаветградчиною, форсували Дніпро, зайняли Умань, Черкаси, Канів, Смілу та інші міста. Під час походу командування підтримувало постійний зв’язок з Урядом та С. Петлюрою. У квітні 1920 р. за наказом Петлюри війська почали пробиватися на захід, щоб об’єднатися з українськими частинами на польсько-радянському фронті (тоді точилась польсько-радянська війна 1920 р.).
6 травня1920 р. в районі Ямполя відбулось з’єднання частин Армії УНР. За 180 днів Зимового походу армія пройшла 2500 км, захопила значні трофеї та полонених. Перший Зимовий похід сприяв поширенню селянських повстань в Україні, показав силу духу і жертовність вояків Армії УНР в боротьбі за державність.
Підсумовуючи, можна сказати, що Армія Зимового походу виконала великеісторичне завдання:продовжила збройну боротьбу під прапором УНР майже на пів року. Своєю збройною місією вона була найкращою пропагандою незалежності України. З-поміж повстанських угруповань, що діяли у 1919-1920 рр. Армія УНР воювала під проводом уряду, а отже була державною, а не витворомокремих отаманів.
За словами керівника урядуУкраїнської Народної Республіки періоду Директорії – Ісаака Мазепи:«Зимовий похід був вершком революційно-визвольних змагань українськогонароду власними силами».
Після його завершення, внаслідок союзу із Польщею ентузіазм війська і народу суттєво зменшились. Український рух вступив у нову, набагато важчу боротьбу. Армія Зимового походу є для нас нинішніх взірцем високого героїзму вояків, що не знали ні труднощів, ні перешкод.
ВИСНОВОК: За 180 днів Зимового походу армія пройшла 2500 км, захопила значні трофеї та полонених.
1-й Зимовий похід сприяв:
1.поширенню селянських повстань в Україні.
2.показав силу духу і жертовність вояків Армії УНР в боротьбі за державність. Усіх учасників походу було нагороджено орденом Залізного Хреста. Пізніше в еміграції була створена Орденська рада лицарів Зимового походу.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: ВИВЧИТИ ГОЛОВНІ ДАТИ, події, імена історичних діячів у конспекті.
ПИСЬМОВО: 1) НАПИСАТИ ЕСЕ НА ТЕМУ: "ПЕРШИЙ ЗИМОВИЙ ПОХІД - ІЛОВАЙСЬКИЙ КОТЕЛ 2014". 2) ЯКА РОЛЬ С. ПЕТЛЮРИ, Є. КОНОВАЛЬЦЯ В ЦІЙ ПОДІЇ. 3) НАПИСАТИ ЕСЕ НА ТЕМУ: "ЧОМУ ПЕРШИЙ ЗИМОВИЙ ПОХІД ЗАКІНЧИВСЯ ПОРАЗКОЮ - ВЛАСНА ДУМКА".
ВИКОНАНІ РОБОТИ ВІДПРАВИТИ НА ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ: melnichuk0980@ukr.net АБО НА ВАЙБЕР.
Сообщение отредактировал melnichuk0980 - П`ятниця, 15.01.2021, 17:43
Тема уроку: Шкільне самоврядування. Принципи та цінності учнівського самоврядування.
Мета уроку: Надати загальну характеристику учнівського самоврядування. Сприяти формуванню знань учнів про учнівське самоврядування його роль у процесі соціалізаціїї особистості та громадського становлення школярів. Розвивати уміння вести дискусію, мати своє незалежне судження, аргументувати його,вміння вислухати опонента. Виховувати творчі здібності, критичне мислення та толерантність учнів.
Поняття:демократія, учнівське самоврядування, дитяча організація, лідерство, ініціатива, права та обов'язки учнів.
Епіграф уроку: “Школа – це простір життя дитини: тут вона не готується до життя, а повноцінно живе…»
Що я тримаю у руках? (Конституцію України). Визначте які елементи містить право на освіту? Є ще багато нормативно – правових документів, що регулюють діяльність органів учнівського самоврядування.
Фронтальна бесіда:
Чи можна уявити життя без школи?
Чи є необхідною школа особисто для тебе?
Чого ти особисто очікуєш від школи?
Чи може навчання вдома за допомогою комп’ютера замінити школу?
Яку роль для кожного з вас відіграє участь у громадській діяльності?
Що таке шкільна громада?
На сьогоднішньому уроці ми з Вами розглянемо тему, яка є дуже важливою для подальшої реалізації ваших прав та свобод. Демократизація всіх сфер суспільного життя не може залишити поза увагою освіту, школу. Невід’ємною складовою демократизації навчання є демократичне врядування, що робить її відкритою установою. Шкільне самоврядування є прототипом самоврядування суспільства. Я пропоную вам висловити власну думку з цього питання, взяти участь у дискусії: Вправа«Дискусія».
Цінність учнівського самоврядування полягає в тому, що участь в управлінні справами школи дозволяє підготуватися вам до життя в демократичному суспільстві, сформувати власну демократичну думку.
Домашнє завдання:$27-28. Читати, виписати у робочий зошит та вивчити терміни і поняття.
Письмово: стор.129 – завдання 2,5.
Виконані завдання відправити на електронну пошту:melnichuk0980@ukr.netАБО НА ВАЙБЕР.
Сообщение отредактировал melnichuk0980 - П`ятниця, 15.01.2021, 18:50
Домашнє завданняз алгебри.( На вівторок)Підручник : А. Г. Мерзлякта інші МАТЕМАТИКА.10кл.Опрацювати §3 п. 18,19Виконати Вправа 18 (2, 4, 6,8) , Вправа 19 ( 1, 3, 5,7) Переглянути прикріплений відео урок та вивчити матеріал наданого файлу
Сообщение отредактировал tiradiya3549 - Субота, 16.01.2021, 22:46
9.00-9.20 – українська мова (Піскун) 9.30 – 9.50 – історія України 10.10 – 10.30 – історія України 10.40 – 11.00 – українська мова (Піскун) 11.20 – 11.40 – рухова активність 12.00 – 12.20 –захист України (Білогуров, Коваленко) 12.40-13.00 – захист України (Білогуров, Коваленко)
Сообщение отредактировал melnichuk0980 - Неділя, 17.01.2021, 18:25
Мета уроку: розкрити причини радянсько – польської війни та її наслідки для України, охарактеризувати хід війни; закріпити навички аналізу і зіставлення історичного матеріалу; виховувати учнів в дусі патріотизму, національної гідності.
План уроку:
1.Радянсько-польські відносини та причини війни.
2.Варшавська угода.
3.Війна союзницьких українсько-польських військ проти більшовиків у 1920 році. Розгром більшовицьких військ під Варшавою-Замостям.
4.Ризький мирний договір і його наслідки для України.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:$31-32. Читати, переказувати, виписати у робочий зошит і вивчити дати, події, терміни.
ПИСЬМОВО: Надати біографічного опису військовим діячам і скласти порівняльну таблицю їх діяльності: П. Скоропадський, С. Петлюра, А. Денікін, П. Врангель, М. Фрунзе, Г. Котовський, Н. Махно.
Письмове завдання відправити на електронну пошту:melnichuk0980@ukr.netабо на вайбер.
Сообщение отредактировал melnichuk0980 - Понеділок, 18.01.2021, 16:10