9 клас Тема: "Форми міжнародного співолбітництва. Основні країни-партнери у зовнішній торгівлі України" Д/З:на контурну карту нанести країни , з якими Україна має торгівельні відносини та які товари експортує. Зробити короткий конспект. Конспект уроку
9 клас Тема: "Міжнародні організації. Історія створення сучасних міжнародних організацій та їх класифікація. Д/З: за допомогою відео зробити конспект уроку.
9 клас Тема: "Найвпливовіші організації світу: ООН, НАТО,ЄС,ОПЕК,ФАО." Д/З: підготувати інформацію про організації світу (на вибір) у вигляді прещентації.
9 клас Тема: "Поняття про глобальні проблеми людства. Проблема війни і миру. Екологічна проблема. Демографічна та продовольча проблема світу і України" Д/З: вибрати одну проблему та підготувати про неї інформацію.
6 клас Тема: "Кількість населення Землі. Розселення населення на Землі. Найбільш заселені території земної кулі". Д/З: на контурну карту нанести найбільш заселені території.
6 клас Тема: "Людські раси. Дослідження М.М.Миклухо-Маклая. найчисленніші народи світу" Д/З: за допомогою відео зробити конспект уроку, на контурну карту нанести людські раси.
Тема: "Особливості розвитку й просторової організації виробництва меблів, текстилю, одягу, продуктів харчування" Практична робота № 10 "Аналіз секторної структури економіки України" Д/З: зробити практичну роботу. Завдання 1. За даними сайту Державної служби статистки України11 клас http://www.ukrstat.gov.ua Статистична інформація / Багатогалузева статистична інформація / Комплексна статистика / Соціально-економічний розвиток України проаналізуйте секторальну структуру економіки країни. Якому типу розвитку держав вона відповідає?Завдання 2. Поясніть географічні передумови розвитку саме такої структури.Завдання 3. У якому секторі української економіки виробляють продукцію з найбільшою доданою вартістю?Завдання 4. Порівняйте зі структурою економіки будь-якої високорозвиненої країни. У чому принципові відмінності? Зробіть загальний висновок.
7 клас Тема: "Індійський океан. Північний Льодовитий океан" Д/З: переглянути відео, на контурну карту нанести географічні обьєкти океанів, які вказані у відео.
6 клас Тема: "Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу" Д/З: на контурну карту нанести держави: Китай, Індія, Японія, Німеччина, Бразилія, США та вказати їх столиці.
8 клас Тема: "Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування Донецької області" Д/З: кожному учню 8 класу був розісланий матеріал на електронні пошти, за допомогою цього матеріалу зробити конспект, на контурну карту нанести всі райони Донецької області.
8 клас Тема: "Природа регіону. Природні умови та ресурси. Обьєкти природно-заповідного фонду" Д/З: кожному учню 8 класу був розісланий матеріал на електронні пошти, на контурну карту нанести рельєф Донецької області, перегляд відео.
8 клас Тема: "Населення регіону. Етнічний склад" Д/З: за допомогою знань з уроків історії України та української літератури, зробити презентацію про населення області, народні традиції цього регіону.