П’ятниця 13.03.2020 10клас ГеографіяУрок № 38 «Особливості економіки країн Америки. Вторинний та третинний секторекономіки.»Д/З: підготувати ментальну карту, презентацію ( на вибір), наконтурній карті позначити найбільші металургійні міста Америки, рекреаційні зони Америки. Середа 18.03.2020 10 клас ГеографіяУрок № 39 «Практична робота 5. «Складання картосхеми типології країн Америки зарівнем їхнього економічного розвитку». Д/З: повторити загальну характеристику Америки.
Додано (19.03.2020, 21:00) --------------------------------------------- Понеділок 16.03.2020 9 клас ГеографіяУрок № 41 «Транспорт в Україні. Наземні види. Залізничний транспорт.Залізнична мережа України. Автомобільний транспорт. Найважливіші автомагістралі України.»Д/З: дати письмово (за зразком у зошиті) характеристикуавтомобільного транспорту, на контурній карті позначити головні автомагістралі та залізничні вузли України.
Додано (19.03.2020, 21:05) --------------------------------------------- Понеділок 16.03.2020 11 клас ГеографіяУрок № 27 «Кількістьнаселення України. Міграційні процеси в Україні. Міські агломерації, урбанізація, субурбанізація.» Д/З:підготувати ментальну карту «Міграційні процеси в Україні», на контурній карті позначити напрямки міграції, найбільші агломерації світу.
Додано (19.03.2020, 21:15) --------------------------------------------- П’ятниця 13.03.2020 8клас ГеографіяУрок № 52 «Механічни рух населення. Причини і види міграцій. Українськадіаспора» Д/З: повтор. пар 43,44,чит.переказ 45, письмово відповідати на питання, на контурній картіпозначити країни з українською діаспорою. Четвер 19.03.2020 8 класГеографіяУрок № 53 «Практична робота № 12. Обчислення показників природногота механічного руху населення в різних регіонах України». Д/З: повтор пар.43,44,45.
Додано (19.03.2020, 21:21) --------------------------------------------- П’ятниця 13.03.2020 7клас ГеографіяУрок № 51 «Дослідження таосвоєння материка Євразія» Д/З: "Дослідження та освоєння материкаЄвразія" - презентація (10 слайдів) §40,41,42чит., переказ. Середа 18.03.2020 7 клас ГеографіяУрок № 52 «Тектонічна будова.Рельєф, роль внутрішніх і зовнішніх силу його формуванні. Корисні копалини.» Д/З:§42 нанести на контурну карту нанести рельєф Євразії.
Додано (19.03.2020, 21:39) --------------------------------------------- Понеділок 16.03.2020 6 клас ГеографіяУрок № 52 «Водисуходолу — поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейну і найповноводніші річки світу. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок.» Д/З: чит.переказ. пар 42, 43, письмово відповідатина питання після параграфів, на контурну карту нанести найбільші річки світу, в зошит замалювати схему річкової долини.Середа18.03.2020 6 клас ГеографіяУрок№ 53 «Озера, їх різноманітність за площею, походженням озернихулоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі.» Д/З: чит.переказ пар 44, письмововідповідати на питання, на контурну карту нанести найбільші озера світу.
Додано (22.03.2020, 11:36) --------------------------------------------- 21.03.2020 10 клас Повторити тему «Загальнахарактеристика Америки», підготуватися до практичної роботи. 7 клас. Читати «річки та озера Євразії», накарту нанести найбільші річки та озера материка. Підготувати цікаву інформацію про річку та озеро материка (на вибір). 8 клас.Повторити «Механічнийрух населення», вирішити задачу.
Додано (30.03.2020, 19:01) --------------------------------------------- 6 клас Урок 54 « Озера, їх різноманітність» Д/З: чит.переказ пар.44, письмово відповідати на питання (за новимпідручником), на стор 181 виконати практичну роботу.Урок 55, 56 « Болота. Штучні водойми». Д/З:чит.переказ пар 45, письмово відповідати на питання, підготувати презентацію «Найбільш заболочені місця світу»
Додано (30.03.2020, 19:02) --------------------------------------------- 7 класТема: «Загальні риси клімату» Д/З: за допомогою атласу нанести наконтурну карту кліматичні пояси Євразії. Тема: «Водисуходолу: річки, озера Євразії» Д/З:на контурну карту нанести найбільші річки Євразії (10 штук), найбільші озера – 10 штук. Підготувати презентацію про будь – яку річку чи озеро Євразії.
Додано (30.03.2020, 19:03) --------------------------------------------- 8 класТема: «Густота населення» Д/З: на контурну карту світу нанестикраїни з найбільшою та найменшою кількістю населення. На контурну карту України нанести найбільш густозаселені області. Тема: «Класифікація міст за кількістю населення тафункціями» Д/З: опрацювати пар.46,47,48. З пар 47 на питання відповідати письмово.
Додано (30.03.2020, 19:13) --------------------------------------------- 9 клас Тема: «Водні види транспорту»,«Туризм». Д/З: підготувати презентаціюпро водний транспорт, опрацювати пар. 41, на питання відповідати письмово.
Додано (30.03.2020, 19:17) --------------------------------------------- 10 клас Д/З:підготуватися до самостійної роботи з теми «Америка. Країни Америки».
Додано (30.03.2020, 19:20) --------------------------------------------- 11 клас Д/З: виконати дослідження: "Сучасна географія трудової міграції України". Матеріал надати у зручному для вас вигляді.
Додано (12.04.2020, 18:36) --------------------------------------------- География.Биология.Идентификаторконференции938-9714-1538Пароль 4MS8MEРозклад на понеділок 13.04.2020
Додано (26.04.2020, 19:30) --------------------------------------------- 9 клас.Тема : «Транспорт світу.Країни, що вирізняються густою мережею автомобільних доріг.» Д\З: підготуватипрезентацію «Найвідоміший транспорт країни» (країна за вибором учня).Тема: «Туризм. Міжнародний туризм, його види і географія.»Д\З: доробити завдання в зошиті, підготуватицікавий матеріал про туристичні країни, та туристичні місця України.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------11 класТема: «Сучасні риси національної економікиУкраїни.» Д/З: проаналізуватисоціальні проблеми України (проблема за вибором учня), зробити запис у зошиті.Тема: «Конкурентні переваги України насвітових ринках сільськогосподарськоїпродукції, рудної сировини і металів.»Д/З:Проаналізувати торговельні відносини України з країнами світу, зробити запис у зошиті.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------6 класТема: «Льодовики— багаторічні природні скупчення льоду. Особливості утворення і поширення льодовиків. Багаторічна мерзло та підземне зледеніння. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти.» Д/З: Чит.переказ пар.46, виписати та вивчити поняття параграфа,письмово відповісти на питання на стор. 188.Тема: «Підземні води, умови їх утворення і залягання в земнійкорі. Термальні й мінеральні води. Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу.» Д/З: Чит. переказ. пар. 47, письмово відповідати на питання, зістор.190 перемалювати малюнок. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------7 класТема: «Найвідоміші об’єкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО.» Д/З:на контурну карту нанести найвідоміші об’єкти Євразії.Тема: «Населення. Найбільші держави Європи та Азії. Зв’язки України з країнами Європи таАзії.» Д/З: переглянути відео (посилання розіслане кожному на електроннупошту) та відповісти на тестові питання письмово. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------8 класТема: «Урбанізація, причини, що зумовлюють. Міські агломерації. Мегаполіси. Відмінностів рівнях і темпах урбанізації в Україні і світі. Субурбанізація. Хибна урбанізація.» Д/З: Визначення регіонів України знайбільшою і найменшою густотою населення, результати нанести на контурну карту.Тема: «Етноси. Національний склад населення України. Національні меншини таетнічні групи, основні райони їх розселення Одно національні та багатонаціональні країни.» Д/З: Підготуватипрезентацію про будь яку національність світу (за вибором учня), нанести на контурну карту 5 однонаціональних країн, та 5 багатонаціональних країн. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------10 класД/З: пройти онлайн тестування з теми «Америка. Країни Америки»(посилання розіслане кожному наелектронну пошту).Тема: «Африка – регіон контрастів. Особливостіекономіки країн Африки.Практична робота 7. «Позначення на контурній карті Африки основнихрайонів видобування нафти, залізних, мідних, алюмінієвих руд». Д/З:У вигляді таблиці дати характеристику Африки (зразок характеристики є у зошиті), виконати практичну роботу № 7.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
04.05.2020 9 клас ТЕМА: «Особливості господарства свогоадміністративного регіону (Донецька область)». Д/З: Дослідження "Складання туристичного маршруту для ознайомлення з цікавими об’єктами своєїмісцевості".
04.05.2020 6 клас ТЕМА: «Вплив господарської діяльності людини на ґрунтовийпокрив, рослинний і тваринний світ суходолу та океану» Д/З: підготувати інформацію про вплив людини на тваринний тарослинний світ України.
04.05.2020 11 клас ТЕМА: «Виробництво автомобілів, сільськогосподарської техніки, тенденції розвитку, міжнародне кооперування» Д/З: Підготувати інформацію про міжнародне кооперування автомобільних заводів світу (автомобільний завод на вибір учня)
06.05.2020 6 клас Тема: "Природні комплекси (ландшафти)як наслідок взаємозвьязків компонентів природи" Д\З: намалювати таблицю у зошит зі стор. 206, виписати та вивчити основні поняття теми, читати параграф 51.
Сообщение отредактировал kovalenko0101 - Неділя, 10.05.2020, 20:48
06.05.2020 7 клас Тема: " Тихий океан. Географічне положення, острови Тихого океану" Д/З: на контурну карту нанести всі моря Тихого океану, підготувати цікавий матеріал про океан.
04.05.2020 10 клас Тема: "Урок узагальнення тасистематизації знань. Дослідження (навибір учня):1. «ПАР – одна держава три столиці»2. «Три кити «економікиЄгипту: Суецький канал, нафта, туризм.» Д/З: підготуватися до самостійної роботи з теми "Африка. Країни Африки" пройти тести за посиланням https://onlinetestpad.com/ua....D1%96ya
Сообщение отредактировал kovalenko0101 - Середа, 13.05.2020, 20:30
08.05.2020 10 клас Тема: " Україна в геополітичному вимірі" Д/З: Опрацювати параграф 44, на контурну карту нанести країни , з якими Україна має торгівельні відносини та які товари експортує. Конспект уроку за посиланнямhttps://naurok.com.ua/urok-ge....95.html
Сообщение отредактировал kovalenko0101 - Середа, 13.05.2020, 20:31
07.08.2020 8 клас Тема: "Трудові ресурси. Кількість та якість трудових ресурсів" Д/З: Опрацювати парафграф 50, 51. Підготувати ментальну карту. Повний матеріал уроку за посиланнямhttps://naurok.com.ua/urok-z-....51.html
Сообщение отредактировал kovalenko0101 - Середа, 13.05.2020, 20:34
08.05.2020 8 клас Тема: "Зайнятість населення" Д/З: Повторити розділ "Населення України та світу". Підготуватися до самостійної роботи. Пройти тестування за посиланнямhttps://onlinetestpad.com/ua....elennya
Сообщение отредактировал kovalenko0101 - Середа, 13.05.2020, 20:35
08.05.2020 7 клас Тема: "Клімат і води Тихого океану". Практична робота № 12: "Позначити на контурну карту географічні обьєкти Тихого океану" Д/З: Доробити практичну роботу, підготувати цікаві факти про Тихий океан.
Сообщение отредактировал kovalenko0101 - Середа, 13.05.2020, 20:42