4 клас Математика Дітення багатоцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування задач ПОВТОРИМО РАНІШЕ ВИВЧЕНЕ! Усні обчислення: ГРА"ГІМНАСТИКА ДЛЯ РОЗУМУ" В поданих виразах замість зірочок встав знаки арифметичних дій так, щоб рівності були правильними. 90*30*700=2100 400*20*80=100 600*20*50=80 5*9*3=15 Виконай № 1235. Пригадайте, якназиваються числа при діленні? (дільне, дільник,частка). ПОВТОРЕННЯАЛГОРИТМУ ПИСЬМОВОГО ДІЛЕННЯ: 1. Називаю перше неповне ділене. 2. Рахую кількість цифр у частці. 3. Ділю перше неповне ділене. 4. Остача менша дільника. 5. Зношу наступну цифру. 6. Ділю друге неповне ділене... 7. Остачі немає (АБО Є!) Ділення завершене! Виконай № 1236 Перевір: 1953, 3482, 3859. Виконай задачу № 1237.
4 клас Тема. Письмове ділення багатоцифрових чисел на трицифрове число
1. Число 20349 поділити на 323. Перше неповне ділене 2034. У частці буде дві цифри. Шукаємо першу цифру частки. Для цього досить 20 сотень поділити на 3 сотні. Буде 6. Перевіримо: 323 помножити на 6, Буде 1938. Віднімаємо 1938 від 2034 буде 96. Цифру 6 підібрано правильно. Залишилось число менше, ніж 323. Друге неповне ділене 969. Поділимо 9 сотень на 3 сотні, буде 3. Перевіримо: 323 помножимо на 3, буде 969. Цифру 3 підібрано правильно. Усі одиниці поділилися. Частка 63. 2. 2268 : 324 = 7 У частці буде 1 цифра. Для цього досить 22 сотні поділити на 3 сотні буде 7. Перевіримо: 324 помножимо на7. Буде 2268. Цифру 7 підібрано правильно. Усіодиниці поділилися. Частка 7. 3. Склади і розв᾽яжи задачу за поданим виразом. 1118 : (546 : 42) Підказка На риболовецькій шхуні розфасували ? кгоселедців в ? ящики.Скільки знадобиться таких ящиків, щоброзфасувати 1118 кг салаки? Розв᾽язання 1118 : (546 : ?) = 86 (ящ.) Відповідь: 86 ящиків знадобиться. Домашнє завдання № 1253
Сообщение отредактировал Anna_Anatoliyivna - Вівторок, 05.05.2020, 07:04
4 клас Математика Тема:«Величини.Метрична система мір.» 1.Прочитайте віршик “У світі одиниць вимірювання величин” Є одиниць багато, І ось з яких причин: В нас різні одиниці Для різних величин. Система мір в нас звична, За назвою — метрична (Це означає слово, Що метр — її основа). Але є величини і неметричні в нас: Це рік, доба, година, Секунда та хвилина, Щоб виміряти час. Є міри старовинні, Про них ти мало знаєш, Та інколи у книгах Ці міри зустрічаєш. І в Англії є також Своя система мір, Там фути, дюйми, ярди Відомі з давніх пір. Це міри неметричні, Для нас вони незвичні І є для всіх складними Обчислення із ними. 2. Хвилинка історії Давайте пригадаємо, що ж таке величини?А для цього переглянемо невеличке відео, за посиланням. https://www.youtube.com/watch?v=szDMMH0eR0o 3. https://www.youtube.com/watch?v=8DLemobMSYo
При роботі з величинами треба завжди пам`ятати одне правило – зрівнювати,додавати та віднімати можливо тільки однакові величини, тобто іменовані числа з однаковими одиницями (мірами). А для цього треба добре знати співвідношення одиниць вимірювання величин.
1.Оберіть та позначте стовпчик, в якому записані тільки одиниці вимірювання довжини: а) метр, дециметр, міліметр; б) грам, сантиметр, міліметр; в) доба, центнер, дециметр; г) кілометр, кілограм, міліметр; 2.Оберіть варіантвідповіді, де одиниці маси розташовані у порядку зростання: а) 3000 г, 30ц, 300 кг, 30 т, 3кг 3г. б) 30т, 30 ц, 3кг 3г, 300кг, 3000 г. в) 3000г, 3 кг 3г, 300кг, 30ц, 30т. 3.Оберіть хибнувідповідь: а) Цеглина масою 5грамів; б) В пакеті 5 кілограмів цукерок; в) На уроці фізкультури ми пробігли 100 метрів; 4.Знайдіть всі помилкиприперетворенні величин: а) 2м 3дм = 230см б) 2м 3дм = 23дм в) 2м 3дм = 203см г) 8000кг = 8т д) 8000 кг = 80000 0г е) 8000 кг= 80ц є) 2 год = 120хв ж) 2 год = 200хв з) 2 год = 7200с
Сообщение отредактировал Anna_Anatoliyivna - Четвер, 07.05.2020, 10:36
4 клас Трудове навчання Маска з пап'є маше Знайди відповіді на такі питання: 1. Що таке пап'є-маше? 2. Де виник цей вид мистецтва? 3. Як виготовляють вироби?
Пожалуйста не злоупотребляйте размером текста! Достаточный размер - 10пт
Сообщение отредактировал avigo - П`ятниця, 08.05.2020, 09:15
3. Задача Два автомобілі, відстань між якими була 250 км, одночасно вирушили назустріч один одному. Швидкість одного автомобіля 90 км/год. Другого - 100 км/год. Яка відстань буде між ними через 2 години? Чи будуть вони рухатись назустіч?
Сообщение отредактировал Anna_Anatoliyivna - П`ятниця, 08.05.2020, 08:21