5 клас Зарубіжна література 1. Дочитати твір Л. Керролла "Аліса в країні Див".Відповідати на запитання на с. 220. 2. Виразно читати та аналізувати вірш М. Цвєтаєвої "Книги в червоній палітурці", с. 220-223 3. Відповідати на запитання , с. 224 Електронна адреса: korhova1953@qmail.com
Додано (12.04.2020, 16:51) --------------------------------------------- 6 клас Зарубіжна література 1. Написати твір-роздум на одну із тем: - "Мої роздуми над казкою-притчею А. де Сент - Екзюпері "Маленький принц" - "Головне бачиш тільки серцем" (за казкою-притчею А. де Сент - Екзюпері "Маленький принц") - "Ти назавжди у відповіді за тих, кого приручив" (за казкою-притчею А. де Сент - Екзюпері "Маленький принц"). 2. Прочитати на с. 192-194. Виразно читати та аналізувати хайку Мацуо Басьо. 3. Прочитати про життя і творчість Роберта Бернса. Виразно читати та аналізувати вірш "Моє серце в верховині" (c.195-197). Завдання виконати до19.04.2020р. та надіслати на електронну адресу: korhova1953@qmail.com
Додано (12.04.2020, 17:05) --------------------------------------------- 10 клас Зарубіжна література 1. Написати твір за романом Ф. Достоєвського "Злочин і кара" (для учнів, які не здали цю роботу). 2. Дочитати роман Оскара Вайльда "Портрет Доріана Грея". 3. Прочитати критичний матеріал на с. 139-143. Відповідати на запитання на с.144.
Виконати завдання до 19.04.2020р. та надіслати на електронну адресу:korhova1953@qmail.com
7 клас Зарубіжна література Тема: «Світова новела» О. Генрі «Останній листок» Г. Уеллс «Чарівна крамниця» Р. Акутагава «Павутинка». Основні поняття: новела, оповідач,розповідач, точка зору. Питання 1. Що поєднує ці новели (глибокий філософський зміст). 2. Які відчуття склалися після читання кожної і чому?(відповідальність, небайдужість). Завдання:добрати прислів’я,фразеологізми, крилаті вирази до кожної з новел за формою
НовелаВираз 1. «Останній листок» О. Генрі «Людське життя варте того, щоб за нього боротися» (приклад).
Додано (15.04.2020, 10:30) --------------------------------------------- 11 клас Зарубіжна література Тема Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини XX ст. Твори Е. Хемінгуей "Старий і море". Г. Маркес "Стариган із крилами".
Основні поняття: притча, підтекст, ліричний монолог, "магічний реалізм".
ПоняттяВизначення притча повчання підтекст прихований зміст ліричний монолог роздуми героя "магічний реалізм" ? (в зошит)
Українські переклади Хемінгуея та Маркеса (огляд) Основне! Знати тексти, тобто, читати! (вони невеликі).
Сообщение отредактировал lena151190 - Понеділок, 13.04.2020, 09:18
Додано 21.04. 2020 5 клас. Зарубіжна література Написати твір на тему "Книга в моєму житті". с. 226-242. Прочитати відомості про Т. Янсон, твір "Капелюх чарівника". Завдання виконати до 08 .05.2020 та надісмлати на електронну адресу: korhova1953@qmail.com
6 клас. Зарубіжна література с. 197-201. Прочитати відомості проГ.Лонгфелло, вивчити літературні терміни, виразно читати та аналізувати уривок "Люлька згоди"з поеми "Пісня про Гайавату". Опрацювати матеріал на с.202-204. Виконати підсумкові завдання на с.205-206. Завдання виконати до 08 .05.2020 та надісмлати на електронну адресу: korhova1953@qmail.com
10 клас. Зарубіжна література 1. Вивчититворчість Шарля Бодлера.Збірка «Квіти зла» (вірші «Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»); творчість Поля Верлена («Поетичне мистецтво», «Осіння пісня» --один з віршів цього поета вивчити напам’ять); творчість Артюра Рембо (вірші «Голосівки», «Моя циганерія»).2. Виконатиписьмовий аналіз поетичного твору ШарляБодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо (за вибором учнів)
Додано (21.04.2020, 17:51) --------------------------------------------- Завдання виконати до 08 .05.2020 та надісмлати на електронну адресу: korhova1953@qmail.com
Контрольна робота №5 (тести, відповіді на запитання) за творчістю Л.Керролла, М.Цвєтаєвої
Про матеріал Тести та відповіді на запитання за творчістю Л.Керрола, М.Цвєтаєвої різного рівня. За правильні відповіді 1-6 завдань - по 1балу, 7-8 -по 1,5 б., 9 - 3 б. РІВЕНЬ І-ІІ
1. Серед героїв книги Л.Керролла «Аліса в Країна Див» немає: А) Шаленого Зайця, Б) Капелюшника,В) Тритона.
2. Улюбленою фразою Королеви була: А) «Віддати під суд» Б) «Вигнати з королівства!» В) «Відтяти голову!»
3. Прототипом головної героїні книги Л.Керролла «Аліса в Країна Див» була: А) дочка ректора коледжу, Б) сестра письменника, в) дочка письменника.
4. Справжнє прізвище Керролла: А) Клеменс, Б) Сетон-Томпсон, В) Доджсон.
5. У вірші М. Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» згадано імена таких композиторів: А) Бах, Шопен, Б) Гріг, Шуман, В) Штраус, Кюї.
6. У вірші М. Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» згадано знаменитого філософа: А) Платона, Б) Діогена, В) Сократа.
РІВЕНЬ ІІІ
7. Встановити відповідність термін - визначення:
1. Різновид художньої літератури, заснований на вигадці, творчій уяві. 2. Один із засобів поетичного мовлення, художнє означення, що підкреслює характерну рису, визначальну якість предмета або явища. 3. Один із засобів поетичного мовлення, уживання слів у переносному значенні на підставі подібності ознак зображуваних предметів чи явищ.
А) епітет, Б) вірш, В) метафора, Г) епітет.
8. Продовжте речення: «Повість-казка – це…».
РІВЕНЬ ІV
9. Напишіть твір-мініатюру на тему: «Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М. Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці».
Додано (06.05.2020, 11:18) --------------------------------------------- Контрольна робота. Поетичне бачення світу ( Мацуо Басьо, Роберт Бернс, Джанні Родарі) Тести Зарубіжна література 6 клас 12 запитань Запитання 1 1. У чому полягає своєрідність культури Японії? варіанти відповідей: а. Вона пов'язана з політикою б. вона пов'язана з філософією та мистецтвом в. вона пов'язана з реальним життям г. вона пов'язана з наукою Запитання 2 Псевдонім Мацуо Басьо перекладається як... варіанти відповідей: а. «бананове дерево» б. «бананове тістечко» в. «банановий сік» г. «банановий листок» Запитання 3 Роберт Бернс є представником літератури варіанти відповідей: а. американської б. шотландської в. італійської г. японської Запитання 4 Хто з українських поетів назвав Р. Бернса «поетом народним і великим»? варіанти відповідей: а. Тарас Шевченко б. Леся Українка в. Іван Франко г. Павло Грабовський Запитання 5 Який основний прийом використав Р. Бернс у вірші «Моє серце в верховині...»? варіанти відповідей: а. Антитеза б. алегорія в. градація г. ретардація Запитання 6 Хто є автором рядків «Картинки веселі, життя — суворе»? варіанти відповідей: а. Мацуо Басьо б. Роберт Бернс в. Джанні Родарі г. Г. Лонгфелло Запитання 7 Які з перелічених італійських міст згадуються у вірші Дж.Родарі "Листівки з видами міст" варіанти відповідей: а. Флоренція, Палермо, Турин б. Рим, Венеція, Мілан в. Кембрідж,Оксфорд, Лондон г. Париж, Марсель, Леон Запитання 8 Ліричний герой - це... варіанти відповідей: а. герой, який обов'язково тотожний авторові б. автор вірша, який його написав в. образ автора в ліриці, його поетичне "я" г. прототип у творі Запитання 9 Повним визначенням поняття "Хайку (хоку)" буде рядок варіанти відповідей: а. неримований чотирирядний вірш, що містить 15 складів б. традиційний для японської поезії неримований трирядний вірш, що містить 17 складів в. традиційний японський вірш г. традиційний для японської поезії римований вірш, що містить 17 складів Запитання 10 Ідея любові до батьківщини звучить у поезії автора варіанти відповідей: а. Мацуо Басьо б. Роберта Бернса в. Джанні Родарі г. Г. Лонгфелло Запитання 11 Широту світу та його сприйняття ліричним героєм спостерігаємо у вірші варіанти відповідей: а. "Старий ставок..." б. "Моє серце в верховині..." в. "Листівки з видами міст" г. "Люлька згоди" Запитання 12 Назвіть українського перекладача творів Р. Бернса "Моє серце в верховині..." та Дж. Родарі "Листівки з видами міст" варіанти відповідей: а. А. Хуторян б. М. Лукаш в. І. Франко г. М. Рильський
1. Коли зібралася черга на міському майдані? 2. Як звати хлопчика, що стояв перед двома чоловіками? 3. Хто такий Грігзбі? 4. Скільки років картині „Джоконда”? 5. Про який рік згадує автор? 6. Як була огороджена картина? 7. Кому належать слова: „ Людина ненавидить те, що її занапастило, що їй життя поламало. Вже так вона влаштована. Нерозумно, можливо, але така людська природа ” ? 8. У чому полягають свята? 9. Коли розбили останній автомобіль кувалдою? 10. Що сталося із заводом, що виготовляє літаки? 11. Склад із боєприпасами підірвали разом із… 12. Хто може врятувати цивілізацію? 13. Знаком влади у 4-х поліцаїв був… 14. Чому заборонялося жбурляти каміння в картину? 15. Про яке „свято” йшла мова у новелі? 16. Який клапоть картини опинився у Тома? 17. Що Том зробив із клаптиком відірваного полотна?
Додано (10.05.2020, 20:32) --------------------------------------------- 5 клас Зарубіжна література
Тема.Туве Янсон «Капелюх чарівника».Персонажі твору, втілення в них ідейдоброти, щирості, сімейних цінностей.Світ моїх Мумі-тролів– це світ, за яким углибині душі тужитькожен із нас… 1.Пригадаємо вивченепро казкарку Письменниця народилась__________ року в місті ______________. ЇЇ батько був ________________, а мати - ______________. Найбільше в родині цінували __________ й _________. Туве вивчала художнє мистецтво у ______, _____, _____, _______. Основною роботою майбутньої письменниці було _______. Першу персональну виставку було відкрито у __________ в 19___ р. Туве Янсон написала ___ книг про ______-тролів. 2.Бесіда 1.Чи можна персонажів казки поділити на позитивних інегативних? 2.Хто є позитивними героями, а хто негативними? 3.Які риси характеру притаманні позитивним героям? 4.Хто є головним героєм казки? 5.Які риси характеру відрізняють його від іншихперсонажів? 3.Віднови текст У кутку між столиком та кухонними дверима стояв ________________з яєчною шкаралупою на дні. І враз сталося щось дивовижне. Яєчна шкаралупа почала ____________ на очах. Яєчна шкаралупа тривалий час пролежала в капелюсі й поволі почала набувати іншої __________. Вона зберегла своє ______ забарвлення, однак збільшувалася в об’ємі, росла, росла, ставала ______________ , а за хвилю виповнила увесь капелюх. Урешті __________маленьких кругленьких _____________відірвалися від його крисів і попливли на ґанок. Мумі-троль лежав під ______ на ґанку і почувався дуже ________. Схованку він собі знайшов ______. Чмих неодмінно зазирне під ______ - тут він і попадеться. Мумі-троль роззирнувся в усі боки і враз помітив ________ _________, якого хтось поставив у кутку на ґанку. Ось чудове місце для схованки! Чмихові ніколи й на думку не спаде підняти __________. Мумі-троль швиденько порачкував у куток і натягнув капелюха на ________. Щоправда, той сягав йому лише до ________, але якщо скоцюрбитися і підібгати _______, то ніхто його не зауважить.
4. Перекажіть зміст епізодів твору, які вам найбільше сподобалися.Чому? 5. У чому чарівна сила знайденого героями капелюха? 6. «Характеристикалітературного героя»:Відомості про героя: 1.Портрет героя. 2.Вчинки героя. 3. Риси характеру. 4. Ставлення інших героїв. 5. Ставлення автора. 6. Моє ставлення до героя 7.Продовжте речення:Коли б у менебув чарівний капелюх… 8. Домашнє завдання:Для всіх:Розповідати про улюбленихгероїв повісті. Завдання за бажанням:Пофантазуйте! Як, навашу думку, розгортатиметься сюжет казки далі?
10 клас Зарубіжна література
Додано (10.05.2020, 19:57) 10 клас Зарубіжна література