§40 (чит., відповідати на питання усно). §41 (чит., відповідати на питання усно) §42 (чит., відповідати на питання усно) №5 ст. 187 (письмово) §43 (чит., відповідати на питання усно) №5 ст. 193 (письмово) §44 (чит., відповідати на питання усно) №6 ст. 199 (письмово) Скласти кросворд до §40,41,42,43,44 (на вибір)
Четвер 12.03.20209 клас БіологіяУрок № 53 «Основні групи організмів:віруси, бактерії, археї, еукаріоти.»Урок № 54 «Основні групи організмів:віруси, бактерії, археї, еукаріоти.»Д/З: Чит. переказ. § 45,46. Письмово відповідати на питання післяпараграфів, вивчити поняття з теми, розібрати та записати таблицю на стор.178.
Четвер 19.03.20209 клас БіологіяУрок № 55 «Огляд основнихеукаріотичних таксонів.»Урок № 56 «Практична робота 3.Порівняннябудови та процесу розмноження клітинних та неклітинних форм життя.»Д/З: Повтор пар.46, письмово виконати практичну роботу (зазразком в зошиті), підготуватися до самостійної роботи з теми «Біорізноманіття»
Додано (19.03.2020, 20:09) --------------------------------------------- П’ятниця 13.03.2020 11клас БіологіяУрок № 54 «Антропогенний вплив на атмосферу. Види забрудненняатмосфери.» Д/З : підготувати відео, презентацію з теми уроку, де будутьвказані шляхи вирішення цієї проблеми (на вашу думку)Четвер 19.03.2020 11 клас БіологіяУрок № 55 «Антропогенний вплив на гідросферу. Охорона водноїоболонки» Д/З: підготувати ментальні карти, презентацію, відео (навибір)
Додано (19.03.2020, 20:23) --------------------------------------------- П’ятниця 13.03.2020 6клас БіологіяУрок № 54 «Значення рослин для існуванняжиття на планеті Земля»Д/З: читати, переказувати пар.46, письмово відповідати напитання на стор. 209.Вівторок 17.03.2020 6 клас БіологіяУрок № 55 «Практична робота 3.Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.»Д/З: на стор 209-210письмово виконати практичну роботу.
Додано (19.03.2020, 20:27) --------------------------------------------- Вівторок 17.03.2020 7 клас БіологіяУрок № 56 «Комунікаціятварин. Використання тваринами знарядь праці.»Урок № 57 «Елементарна розумовадіяльність. Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення.»Д/З: §48(практ. робота №7), §49,50 (чит., переказ.), на питання відповідати письмово
Додано (19.03.2020, 20:37) --------------------------------------------- Вівторок 17.03.2020 10 клас БіологіяУрок № 55 «Генетичний моніторинг в людськихспільнотах»Д/З: чит.переказ пар 34,35, письмово відповідати на питання післяпараграфів.Четвер 19.03.2020 10 клас БіологіяУрок № 56 «Особливості генофонду людськихспільнот та чинники, які впливають на їх формування.»Д/З: повтор. Пар 34, 35, підготувати додатковий матеріал зтеми уроку.
Додано (22.03.2020, 11:55) --------------------------------------------- 6 клас.Д/З: Міні-проект(за вибором)Як утворилисьторф і кам’яне вугілля? Викопні рослини.Інформацію надати увигляді презентації, відео. 11 клас.Д/З:підготуватипрезентацію, відео про природоохоронне законодавство та природоохоронні території України.
11 клас 11:00 - біологія - Коваленко 6 клас 10:00 - біологія - Коваленко
Додано (27.04.2020, 09:34) --------------------------------------------- 6 класТема: «Особливості живлення грибів. Особливості будови грибів:грибна клітина, грибниця, плодове тіло.» Д/З: чит.переказ. пар.47, 48, письмововідповідати на питання в зошиті. Стор. 219 перемалювати будову гриба у зошит. Тема: «Розмноження та поширення грибів. Групи грибів:симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби.» Д/З: підготувати цікавіповідомлення про отруйні та їстівні гриби (види грибів на вибір учня)--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------7 класТема: «Поняття про популяцію, екосистему та чинникисередовища. Ланцюги живлення і потік енергії.» Д/З:чит.переказ пар 51,52, на стор.232 виконати творче завдання письмово.Тема: «Співіснування організмів в угрупованнях. Вплив людини таїї діяльності на екосистеми.» Д/З: чит переказ. пар 53, підготуватипрезентацію, як людська діяльність впливає на життя тварин та рослин. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------9 класТема: «Екосистема. Різноманітність екосистем. Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин у екосистемах.» Д/З:чит.переказ пар 47, 48, підготувати презентацію «Антропогенний вплив на екосистему» (екосистема на вибір учня).Тема: «Біотичні, абіотичні та антропогенні фактори. Стабільність екосистем та причини її порушення. Біосфера як цілісна система.» Д/З: чит.переказ пар 49, 50, письмововідповідати на питання після параграфів.Тема: «Захист та збереження біосфери, основні заходи щодоохорони навколишнього середовища» Д/З: підготувати матеріал про заповіднутериторію України (заповідники на вибір учня). Підготуватися до самостійної роботи. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 10 класТема: «Методи діагностики та профілактики спадкових хвороблюдини. Медико-генетичне консультування та його організація» Д/З: підготувати презентацію «Генетичніхвороби» та бути готовими їх захищати. Тема: «Проект:створеннябуклету, постеру, презентації, бук-трейлеру, скрайбу тощо (один на вибір) орієнтовні теми: Генетичний моніторинг в людських спільнотах.Скринінг-програми для новонароджених. Генотерапія та її перспективи.» Д/З: підготуватися до самостійної роботиз теми «Спадковість та мінливість».--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------11 класТема: «Концепціясталого розвитку та її значення» Д/З: підготувати презентацію «Антропогенний вплив наекосистему» (екосистема на вибір учня).Тема: «Практична робота» Д/З: на стор. 175виконати завдання письмово, підготуватися до самостійної роботи.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10 клас Тема: "Прект: створення буклету, постеру, презентації (на вибір) "Генетичний моніторинг в людських спільнотах" Д/З: підготуватися до захисту проекта.