Література: Терентій Пузир як втілення некерованого прагнення накопичення матеріальних статків. Мамона («багатство, земні блага») як тема, ідея і головний персонаж комедії. Морально-етичні конфлікти в родині Пузиря. Соціальний конфлікт між мільйонером та його працівниками, наймитами. Проблема соціально відповідального підприємництва. Позачасовіть проблематики комедії. Сучасна інтерпретація. Сценічне життя комедії в сьогоденні.
05.11.2021 Біологія Тема: Гіпотези походження вірусів. Роль вірусів в еволюції органічного світу. & 11,12 прочитати, скласти конспект у зошиті і надіслати на елект адресу lenalyah7@gmail.com Виконати завдання на стор. 51 усно. Виконати тести на урок :https://naurok.com.ua/test....75.html
ТЕМА: ВІЙНА БІЛЬШОВИЦЬКОЇ РОСІЇ З УНР. БИТВА ПІД КРУТАМИ. IV УНІВЕРАСЛ УЦР".
Мета: з’ясувати зміст ультиматуму Раднаркому Центральній Раді, як було проголошено радянську УНР, хід війни радянської Росії проти УНР, зміст та значення IV Універсалу УЦР, умови Брестського мирного договору, результати Кримської операції 1918 р.; ознайомитися з основними положеннями Конституції УНР; розвивати критичне та аналітичне мислення, вміння давати аргументовану оцінку політичній діяльності УЦР, аналізувати документи; виховувати непримиренність до агресії, національно-патріотичні почуття.
Ознайомитися із трагічною сторінкою історії України – битвою під Крутами;розкрити значущість події; виховувати небайдужість до минулого українського народу. привертати увагу суспільства, та в яких завжди переплітається правда із вимислом, міфами та спробами політичних спекуляцій. Розвивати уявлення про події та вміти аналізувати історичні довідки та карти. Виховувати у собі шанобливе ставлення до минулого та теперішніх подій які відбуваються на Сході України.
Домашнє завдання: $ 15-18. Вивчити дати, події, терміни. Працювати з атласом і контурною картою.
Закінчити порівняльну таблицю"Універсали УЦР".Порівняти Конституцію сучасної України та Конституцію УНР- усно.
Подивитися відео "Бій під Крутами" -написати твір - есе на тему: "З00 - спартанців, козаків, студентів.
Асимілятивні,дисимілятивні процеси, подовження, спрощення у групах приголосних. Відбиття цих явищ на письмі. Приставні приголосні. Метатеза. Параграф 15 скласти тези Виконати вправи 100, 101, 104 Параграф 16 вивчити Виконати вправу 105, 107, 108, 111
Стилістика і культура мовлення Стилістичнізасоби фонетики. Милозвучність української мови. Правильна артикуляція і дикція. Експресивні можливості звуків української мови. Звукопис. РМ Особливості діалогічного мовлення в різнихсферах спілкування. Дискусійне мовлення. Складання діалогів. Дебати Вправи 733, 734, 735
Сообщение отредактировал Anna_Anatoliyivna - Понеділок, 08.11.2021, 07:23