Розклад на п'ятницю 5 клас 1. 8.30 - 9.00 математика (Павлова) 2. 9.10 - 9.40 англ.мова (Папазова)) 3. 9.50 - 10.20 мистецтво (Кучеренко) 4. 10.45 - 11.15 основи здоров'я (Коваленко) 5. 11.25-11.55 фізична культура (Малтабар)
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ З ТЕМИ: "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ РОЗТАШУВАННЯ ТА ІСТОРИЧНЕ ПОХОДЖЕННЯ РІДНОГО МІСТА (СЕЛА).
Виконати завдання на сторінці 32 - 34 підручника. Відповіді на питання письмово у робочому зошиті. Працювати з атласом або картами у підручнику стор. 30, 34.
Контурна карта "Адміністративно - територіальний устрій України - зафарбувати кольоровими олівцями області України, підписати обласні центри і сусіди - держави.
08.11.2021 Природознавство Тема: Небо. Небесна сферав & 15 прочитати, скласти конспект у зошиті і надіслати на елект адресу lenalyah7@gmail.com Вивчити терміни: небесна сфера. Виконати завдання на стор. 71 усно.
Читати стр.70-74,вивчити правила на стр.70-71. виконати вправи 150, 155 у зошит.
Розвиток мовлення. Письмовий твір- опис предмета. стр.237-240, читати вправу 568,за схемою побудови опису тварини описати бджілку . Допоміжні слова у вправі 569 на стр. 239.
Мета: Вміти розповідати про те, як історики дізнаються про минуле на основі писемних та речових джерел; пояснювати, що таке історичні джерела й які вони бувають; наводити приклади писемних джерел, з яких можна довідатися про давні часи; висловлювати судження щодо ролі архівів у збереженні пам’яті про минуле.
План уроку:
1. Речові джерела.
2. Писемні джерела. Виникнення писемності.
3. Усні джерела. Як працювати із джерелами.
Речові пам’ятки є найбільш численною групою джерел. Вони дають уявлення про всі періоди життя людства – від найдавніших часів до сьогодення (знаряддя праці, ремісничі вироби, предмети домашнього ужитку, посуд, одяг, прикраси, монети, зброя, залишки жител, архітектурні споруди, печатки тощо). Займаються археологи.
Писемні – також численна група джерел, яка дає багату інформацію (вони з’явилися значно пізніше порівняно з речовими, проте вони надають найбільш повну інформацію про минуле).— (давні написи на камені, металі, кераміці; тексти, надряпані від руки на стінах будівель, посуді; берестяні грамоти, рукописі на папірусі, пергаменті й папері, друкарські матеріали та ін.).
Усні пам’ятки — фольклорні (пам’ятники усної народної творчості,тобто пісні, казки, прислів’я, легенди, перекази) та лінгвістичні (географічні назви, особисті імена та ін.).
Бесіда:
1.Звідки ж історики дізнаються про історичне минуле?
2. Про які групи історичних джерел ви дізналися?
Писемні джерела. Виникнення писемності.
Писемність – це засіб передачі людської мови за допомогою знаків Існує окрема історична наука — палеографія, яка вивчає історію письма,зміни в написанні літер, матеріали та знаряддя для письма, способи оздоблення книжок. Слово «палеографія» грецького походження і складається з двох слів: «палео» - давній, «графо» - пишу.
Палеографія— наука, яка вивчає історію письма.
Домашнє завдання: § 6. – читати, переказувати. Вивчити терміни. Дати письмові відповіді на питання 4, 6, 7,8.
Створити історичний малюнок «Писемні джерела»
ВИКОНАНІ ЗАВДАННЯ НАДІСЛАТИ НА ВАЙБЕР, АБО НА ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ: melnichuk0980@ukr.net
Сообщение отредактировал melnichuk0980 - Вівторок, 09.11.2021, 16:08