9 клас Українська мова 15.04.2020 Тема. Складне речення із сурядним і підрядним зв'язком, його ознаки. Розділові знаки в складному речення із сурядним і підрядним зв'язком. Інструкція для учнів. 1. Сьогодні на уроці у zoom ви прослухали пояснення теми. Тепер подивіться презентацію та виконайте завдання для закріплення вивченого матеріалу (усі, крім домашнього)
2. Виконайте вправу 374 (стор. 172). Напишіть, розставляючи пропущені розділові знаки. 3. Виконайте вправу 377. Складіть і запишіть речення за поданими схемами. Надішліть на електронну адресу учителю одним файлом дві вправи.
9 клас Українська мова 15.04.2020 Тема. Складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв'язком. Інструкція для учня. 1. Опрацюйте теоретичний матеріал підручника стор. 174 2. Подивіться відеопрезентацію, виконайте тренувальні вправи. що там запропоновані
3.Напишіть твір-опис на основі побаченого на картині (у презентації) (9_12 речень). Під час написання твору використовуйте складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Твір надішліть на електронну адресу вчителя.
5 клас Українська мова 16.04.2020 Тема. Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові. Інструкція для учня. 1. Подивіться відеоурок, виконайте запропоновані у ньому завдання для усвідомлення почутого.
2. Опрацюйте параграф 47. Правило "Розділові знаки при прямій мові" - запам'ятай! 3. Виконайте вправи 498, 501. Надішли вчителю на електронну пошту чи у вайбер.
5 клас Українська література 16.04.2020 Тема.Розповідь про Т. Шевченка, його дитинство (на основі повісті С. Васильченка). Інструкція для учнів. 1. Подивіться відео Відвідайте музей Т. Шевченка у Моринцях.
2. Знайдіть нову для себе інформацію у запропонованому відеомультфільмі.
3. Заповніть табличку у зошит. Сфотографуйте, надішліть вчителю у вайбер. Рік народження Т.Г.Шевченка Село, у якому народився поет Як звали батьків Тараса? Напишіть,як звали братів та сестер Шевченка? Який талант проявився у Тараса раніше – художника чи поета? У якому році поет став вільною людиною? Кріпаки – це вільні люди? Назвіть навчальний заклад у Санкт-Петербурзі, у якому навчався Шевченко? Під час навчання отримав відзнаку. Яку? Рік виходу збірки «Кобзар» За участь у якому таємному товаристві поета було засуджено? Де могила Тараса Шевченка?
Додано 21.04 2020 6 клас Українська мова Параграф 54. Вправи 450, 487. Параграф 55. Вправи 458(2),460. 461 Параграф 56-57. Розглянути та запам'ятати таблиі відмінювання кількісних і порядкових числівників. с. 207-208 Виконати завдання для самоперевірки. Виконати завдання до 08. 05 та надіслати на електронну адресу: korhova1953@qmail.com 6 клас. Українська література c.212-213. Виконати завдання для самоперевірки. с. 216- 222. Прочитати відомості про Л. Глібова, вивчити літературні терміни, виразно читати та аналізувати байки, вивчити байку "Щука" напам'ять. Виконати завдання до 08. 05 та надіслати на електронну адресу: korhova1953@qmail.com
9 клас Українська мова До уроків від 22.04.2020 Тема. Узагальнення вивченого з теми "Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв'язку". Інструкція для учня. 1. Повторіть теоретичний матеріал з теми від §24 до §32 2. Подивіться презентацію
9 клас Українська мова 22.04.2020. Тема. Текст і його основні ознаки Інструкція для учня 1. Повторіть відомості про текст
2.Опрацювати теоретичний матеріал §33 3. Напишіть невеликий текст про важливу подію у вашому житті, будуючи його за всіма ознаками. Надішліть на електронну адресу вчителю.
5 клас Українська мова 21.04.2020 Тема. Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові. Інструкція для учня. 1. Повторіть вивчене у §47 2. Дайте відповіді на запитання:
· Що таке пряма мова? слова автора? · Як ставляться розділові знаки у реченні з прямоюмовою після слів автора? Навести приклад такого речення. · Як ставляться розділові знаки в реченні, якщослова автора стоять після прямої мови? · Як пояснитите, що в реченнях із прямою мовою часто вживаються звертання?3.Перепишіть речення,вставляючи пропущені букви та розставляючи розділові знаки . Пряму мову підкресліть. Надішліть вчителю.«А що жмій кінь білогривий? Олег зап..тався. Не п..тайся милий княже! слуга обізвався. І поїхав Олег віщий, поїхав у гості, коло Дніпра на бер..зі оглядає кості. І Олег на білийчереп наступив ногою і говорить Спи мій коню в мирі та спокою ! Він на череп наступає, пох..тнути хоче а гадюка із черепа пнеться чер..з очі. І промовив Олег віщий Твоя правда сивий! Згубив мене мій кінь вірний, мій кінь білогривий!
5 клас Українська мова 23.04.2020 Тема. Діалог. Тире при діалозі. Інструкція для учня. 1. Подивіться відеоурок, виконуючи завдання у зошит
2. Складіть та запишіть діалог на цікаву для вас тему пам'ятаючи про розділові знаки при діалозі. Цей діалог надішліть вчителю на пошту для перевірки. Але!!!! перед написанням подивіться круте та не нудне відео
5 клас Українська література 23.04.2020 Тема. Т Шевченко "За сонцем хмаронька пливе", "Садок вишневий коло хати". Персоніфікація. Ліричний твір. Інструкція для учня. 1. Прочитай підручник стор. 195-198ю 2. Вивчи вірші напам'ять. Зроби їх відеозапис та надішли вчителю. (Можливий варіант розказати під час zoom конференції) 3. Випиши у зошит основні поняття та терміни з вищезазначених сторінок. (Ліричний твір, тропи, персоніфікація). Запам'ятай ці визначення. Знайди приклади персоніфікації у віршах Шевченка. 4. Подивіться два варіанти відеопоезій до твору "За сонцем хмаронька пливе", оберіть варіант, який вам найбільше сподобався. Поясніть вчителю. чому ви вважаєте його кращим
5. Подиивіться мультфільм, що допоможе вивчити вірш швидше
8 клас Сьогодні ви послухали пояснення матеріалу з літератури у зум. Ось матеріал, який треба розглянути. Завдання виконуєте і надсилаєте мені на вайбер або електронну пошту Тема:Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало».Проблема людини в суспільстві, їїзнеособлення, свободи й неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії. Очікувані результати: Після цього уроку ви: - розповідатимете про світоглядні позиції та творчу спадщину талановитого українського присьменника; - з’ясуєте морально-етичні проблеми твору; - розв’язуватимете проблемні запитання; - доводитимете свої твердження; - усвідомити важливість у житті людини таких понятьяк свобода і неволя, особистість і натовп, дійсність і мрія. 1. Дізнайся про автора твору С. 177 у підручнику Або запосиланням https://m.ukrclassic.com.ua/katalog....grafiya
6 клас Українська мова Вивчити параграфи 54-57. Виконати вправи 458,460,475,478. Виконати Завдання для самоперевірки, с.207-208. Виконати завдання до 08.05.2020 р. та надіслати на електронну адресу:korhova1953@qmail.com ДОДАНО 25.04.2020р.
6 клас Українська література Виконати завдання на с.212-213. с.216-222. Вивчити відомості про Л. Глібова . Виразно читати та аналізувати байки. Байку "Щука" вивчити напам'ять. с.223-228. Виразно читати твори С. Руданського Виконати завдання до 08.05.2020 р. та надіслати на електронну адресу:korhova1953@qmail.com ДОДАНО 25.04.2020р.
1. Відокремленими членами речення називають...........
2. Яким відокремленим членом речення є виділені в реченні слова? Тут, під кронами білих розпашілих каштанів, причаїлися наші, повні щастя, літа. А Відокремлене означення; Б відокремлена уточнююча обставина; В відокремлений додаток; Г відокремлена прикладка.
3. Укажіть речення, у якому відокремлене означення виражене дієприкметниковим зворотом. А Зачаровані подорожні сиділи й мовчали. Б Оповитий тишею степ дихав пахощами росяних трав. В В імлистій далині, осяяні срібним промінням місячним, стояли широкі лани золотого жита та пшениці. Г А он старе Монастирище, колись козацькеє село.
4. Укажіть речення з відокремленим додатком. А Нікого тут нема, крім мене й господині. Б Польова билина, вона не призвичаєна до густої садової тіні. В Гей, був у Січі старий козак, на прізвище Чалий. Г І от тепер, ставши начальником, він раптом заспівав отакої.
5. Установіть відповідність між реченням і другорядним членом у ньому.
А Спить вітер на колінах у беріз, окутаних у молоко туману. Б Лев упав і довго, лежачи, стогнав. В Тут, під кронами білих каштанів, причаїлися наші, повні щастя, літа. Г Здається, вогнем чудесним сяють зорі з дніпровських круч. Д Не маю іншого тепла, окрім отчого краю.
6. Виконайте синтаксичний розбір речення Кожен птах, свою пісню співаючи, здіймається до небес
7. Укажіть речення, у якому відокремлене означення не виділяється комами (розділові знаки пропущено). А Осяяний сонцем перед нами розкрився зовсім новий світ. Б Стоять налиті сонцем дні. В В небі чистім і прозорім сонце сяє. Г А сонце тепле і ласкаве спинило погляд на землі.
8. Установіть відповідність між реченням і другорядним членом у ньому.
А Сумно і мовчки тоді похилилася квітка, листям своїм тремтячи в передсмертнім конанні. Б І пахне раннім сонцем і медком земля, легким серпанком оповита. В І сон мене так ніжно обійма, що, окрім сну, не хочеться нічого. Г Вже й молодик ішов за гору, та зачепивсь за осокір. Д Іду я, степів перехожий, радію од щастя землі. джерело : https://vseosvita.ua/library....08.html
Сообщение отредактировал Anna_Anatoliyivna - Понеділок, 27.04.2020, 10:16
4. Перевірсебе! Надішли вчителю на електронну адресу.
1. Ю. Винничук народився: А) 18 березня 1952 р.; Б) 18 квітня 1952 р.; В) 18 березня 1953 р.; Г) 25 серпня 1939 р. 2. Місце народження письменника: А) м. Київ; Б) м. Львів; В) м. Станіслав (Івано-Франківськ); Г) м. Чернігів. 3. Ю. Винничук навчався у… А) Вінницькому педагогічному інституті; Б) Івано-Франківському педагогічному інституті (Прикарпатському університеті імені В. Стефаника) В) Черкаському національному університеті імені Б. Хмельницького) Г) Харківському педагогічному університеті. 4. Працював у газеті ________________ 5. Організував театр ________________ 6. Перша збірка Ю. Винничука ____________________ 7. Доньку князя звуть: А) Ізідора; Б) Настасія; В) Оксана; Г) Орися. 8. Скільки років було дракону? А) 9; Б) 19; В) 8; Г) 7 9. Оберіть ПРАВИЛЬНІ твердження по дракона: А) Його звуть Грицьком; Б) Йому 9 років; В) Він ще не вміє розмовляти; Г) Він читає Біблію; Д) Товаришує з пустельником; Е) Любить природу. 10) Що вирішує дракон? А) Втекти; Б) Обманути князя; В) Битися заради князя, князівни, Люботина.
5. Створи комікс за прочитаними розділами. Використай, наприклад, програмуStoryboardThat. Надішли вчителю. приклад у прикріплених файлах