8 клас Тема: Повторення вивченого у 8 класі.Словосполучення.
1.Повтори ttps://www.youtube.com/watch?v=Rl6CPvZtkc4 2.Виконай Запиши у два стовпчики: І- словосполучення, ІІ- сполучення слів Сосни та ялини, нові підручники, емоційний учень, біг швидко, уві сні, уламок скелі, тигри й леви, у небі, дивовижний світ, електронна пошта, жито колоситься, ніч настала, озвалась пташка. 3.Пограй
Гра «Я – поет»(письмово) Поміняй в реченнях слова місцями так, щоб вийшов вірш.Випиши три словосполучення. Виконай синтаксичний розбір словосполучень. Осінь пропливає срібним павутинням і коси золотить у долині вербам. Поле зажурилось за літом веселим: перестало гріти сонне сонце кволе. Безпритульний вітер з свистом пролітає і розгульно мете золотавим листом.
4.Виконай тести 1.Головне слово виділено НЕПРАВИЛЬНО у варіанті А. танцювати вальс Б. знання звичаїв В. лист від брата Г. дуже швидко 2.ПРАВИЛЬНО виділено головне слово у варіанті А. ішли співаючи Б. мрія про щастя В. берег моря Г. прийшли ввечері 3.Простим є словосполучення А. початок навчального року Б. засвоїти новий матеріал В. вивчив англійську мову Г. зупинилися поблизу дому 4.Складним є словосполучення А. хтось із друзів Б. перегляд цікавого фільму В. виконати згідно з планом Г. веселитися від душі 5.Дієслівним є словосполучення А. читання вголос Б. виконаний ідеально В. п’ятеро учнів Г. зрада товариша 6.Іменниковим є словосполучення А. допомога сусідові Б. вивчати сумлінно В. дуже голосно Г. списавши в зошит
8 клас Образи Вітька Горобця, Федька Котигорошка й Галі Козачок у повісті Валентина Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Очікувані результати: Після цього уроку ви зможете: · схарактеризувати образи героїв твору, з’ясувати їх мрії, прагнення; · охарактеризувати вчинки, духовні цінності; · формулювати власні думки щодо порушеної проблеми; · доводити свої твердження, робити висновки; · знати і вміти культурно спілкуватися між однолітками. Інструкція для учня:
1. Червоним великим колом заходило сонце. (С. Васильченко.) 2. В густім зеленім березовім гаю над Дністром весело щебетали пташки. (І. Франко.) 3. Сірі ледве помітні в тумані плавні непривітно шуміли. (М. Коцюбинський.) 4. Хто хоч раз на віку бачив такі болючі смертельною вогкістю обведені пташині очі, той ще більше має шанувати усе живе. (М. Стельмах.) 5. Промерзлі до темного дрожу блакитні каштани в руках задубілих тримають погаслі свічки. (Л. Первомайський.) 6. На товстих куцих пальцях блищали важкі золоті персні з дорогими блискучими камінцями. (І. Нечуй-Левицький.) 7. Чумаки їдуть з Криму в темних просмолених сорочках. (О. Довженко.) 8. Полилися веселі хорові народні пісні. (І. Нечуй-Левицький.) Джерело: http://nashamova2kyrs.blogspot.com/2020/02/blog-post_25.html
1. Може то птахи приносять на своїх крилах весну? 2. На жаль ми не мали можливості знайти для її тітки квартиру десь ближче. 3. На моє щастя на материні прохання ніхто не зважає. 4. Здавалося він не чув нічого. 5. Можливо блискавиць крило ці горді коси заплело ? 6. Напевно там водилися й гадюки. 7. Безперечно вам усе тут незнайоме дивне я знаю. 8. Кажуть нібито ці дроти тягнуться від самих Карпат аж до Чорного моря. 9. З Олександрівська з Хортиці поет якгадають поїхав до села Покровського. Джерело: https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/5125
8 клас Українська література Дитячі проблеми в дорослому житті,передані засобами гумору. Складання гумористичних діалогів. Очікувані результати: Після цього уроку ви зможете: ● помічати дитячі проблеми в дорослому житті; ● поглибити знання про гумор та засоби творення комічного; ● формулювати власні думки щодо порушеної проблеми; ● доводити свої твердження, робити висновки; ● зіставляти життя героїв повісті зі своїм; ● придумувати власні історії про дитячі пригоди. 1.Пройтиопитування за посиланням https://drive.google.com/open?id=1gNHltW2gxCbxiYWFL1JIQezEffDscMIn https://drive.google.com/open?id=1zxN-e_3cQ-JKEiAtHCMwnvI3LqCKcrx0
Які художні засоби використовує автор для створення гумористичних ситуацій? СМІШНЕ Й СУМНЕ В ПОВІСТІ «ВІТЬКА + ГАЛЯ…» Смішне: наслідування Федьком книжних романів; комічні ситуації із серенадою,листом до редакції, приворотним зіллям та ін. Сумне : стан побутового обслуговування на селі; бідність селян; обмежені можливості культурного розвитку, дозвілля; виготовлення небезпечних іграшок та їхнє використання; обмундирування міліціонерів .
2. Написативільне есе за одним з висловлювань видатних людей про кохання. Кохати означає жити життям того, кого кохаєш (Л.Толстой). Кохати —бажати іншому того, що вважаєш за благо, і благати притому не заради себе, але заради того, кого кохаєш, і намагатися, за можливості, віддати йому це благо (Аристотель).
3. Скласти гумористичний діалог.
Сообщение отредактировал Anna_Anatoliyivna - П`ятниця, 22.05.2020, 08:24