В повідомлені треба зазначити клас, предмет, завдання для самостійного опрацювання, термін виконання та зворотній зв’язок (e-mail або інші засоби комунікації)
5 клас Українська мова § 43 - опрацювати, знати визначення. Впр.457, 459, 461. §44 -вивчити правило ст.187, впр.468, 470, 473, 475. Вивчити закінчення, що мають іменники у кличній формі §45 - ст. 191-192 правила зрозуміти і розповідати своїми словами, впр.478, 479,480,481,483.
Українська мова Вчити § 35, завчити таблицю на стор. 211, вправи в зошит 456, 459, 465, 470, 472, 474. Повторити § 34 усно відповідь на запитання стор. 207.
Українська література Читати, відповідати на запитання стор. 247 – 279.
Сообщение отредактировал nataly21051983 - Вівторок, 17.03.2020, 13:08
8 клас Українська мова 16.03.20 Відокремлені означення Дивитися посилання на відео у вайбер с 225, 226, 229 - вивчити правила. Вправи 401, 402, 403. 18.03. Відокремлені означення. Написати твір - роздум "Кого із сучасників я вважаю успішною людиною" із використанням відокремлених означень.
Українська література 16. 03. 20 Оксана Думанська "Школярка із передмістя" По 1 оповіданню про шахтарську працю С. Черкасенка та Б. Грінченка.
Додано (23.03.2020, 10:33) --------------------------------------------- 8 клас Українська мова Тема "Відокремлені прикладки" - дивитися відео за посиланням, яке надішлю у вайбер. с. 233 - 236 - правила впр. 412, 413, 418 - усно, 419, 420 - письмово.
Українська література Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути". Образи Славка, Ващука, Стефка Вуса. Лілі Теслюк. Переглянути посилання.
Додано (26.03.2020, 08:29) --------------------------------------------- 8 клас с. 223 розглянути зразок. Впр. 394 письмово. Пееказувати письмово текст впр. 393.
Додано (27.03.2020, 13:19) --------------------------------------------- 8 клас Українська література с. 176 письмово завдання 7, 8, 11, 12.
11 клас Українська мова §49,50,51 впр.520,523,528,530,532,538,539,542,546
11 клас Українська література Ліна Костенко прочитати Маруся Чурай, вивчити уривок на ст 236 зі слів - Я, може, божевільним тут здаюся-, по ст.237 до слів - Запала тиша, як в страшному сні.
Іван Драч "Балади про соняшник" "Крила"
Виконані завдання надіслати до 30.03.20 на електронну пошту annbagno@gmail.com
Додано (27.03.2020, 15:12) --------------------------------------------- 10 клас Українська мова § 64,65,66,67,68,69 Впр. 458, 464,467,470,471,474,485,489,490,493,498
10 клас Українська література Микола Вороний (за додатковою інтернет-літературою) читати і аналізувати вірші "Іванові Франкові", "Блакитна панна", "Інфанта", "Ти не любиш мене", "Легенди"
Виконати завдання до 30.03.20 та надіслати на електронну адресу annbagno@gmail.com
6 клас Українська мова 1. Параграф 51. Вивчити правила написання -н- і -нн- у прикметниках. Виконати вправи 428, 429. 2. Параграф 52. Вивчити правила написання складних прикметників. Вправи 435,438. 3. Параграф 53. Розглянути таблиці на с.185-186. Вправи 440,444. 4. Виконати завдання для самоперевірки на с.188-190.
Додано (12.04.2020, 17:33) --------------------------------------------- 6 клас Українська література 1. Написати твір на тему "Дитинство - чарівний світ пригод і романтики" (за вивченими творами Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха). 2. Прочитати твір Лесі Ворониної "Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку №9"
Виконати завдання до 18.04.2020 р. та надіслати за електронною адресою: korhova1953@qmail.com
5 клас 13.04.2020.Тема Складне речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв'язком. Кома
між частинами складного речення. Сьогодні ви у ZOOM прослухали пояснення цієї теми. Для тих, хто не зміг приєднатися прочитати правило §46. Виконайте, будь ласка, наступні завдання:І. Дай коротко відповіді на запитання, надрукуй, надішли на elena.piskun@ukr.net :
1. Щостановить граматичну основу речення?2. Який член реченнявідповідає на питання хто? що?3. Який член реченнявідповідає на питання що робить? якийвін є? хто він такий?4. Який член реченняозначає предмет, про який йдеться в реченні?5. Який член реченняозначає, що говориться про підмет?6. Як називається речення,яке має одну граматичну основу?7. Як називається речення,в якому лише один головний член?8. Як називається речення,в якому є підмет і присудок?9. Як називається речення,яке має дві або більше граматичних основ?10.Який знак зазвичай ставиться між частинами складного речення?11. Якназивається складне речення, частини якого пов'язані між собою задопомогою сполучників і інтонації?12.Як називається складне речення, частини якого пов'язані лише за допомогою інтонації?
ІІ. Запиши речення( або скопіюй в окремий документ). Постав розділові знаки. Надішли на пошту elena.piskun@ukr.net 1.Вже полетіли у вирій пташки вітер осінній листя зрива. 2.Дощ накрапає і бродять тумани біля ріки. 3.Вовк линяє але він вдачі не міняє.ІІІ. Слова на орфограму «Апостроф» об’єднайте у складне речення, запишіть його, зробіть усний синтаксичний розбір. Прочитаєте мені на наступному уроці у ZOOM, або запишіть відео та надішліть у вайбер 0972221315 Бур’ян, м’яч, під’їхав, черв’як, святковий, сузір’я, м’ята. Чекаю вас завтра 0 9:00 ідентифікатор 823-180-2730 пароль 2tEbuT
9 клас Українська література Тема. Т. Шевченко "Сон" 1.Послухайте уривок з поеми "Сон". 2. Прочитайте історію написання твору.
Історія написання та сучасна значимість.
Т.Шевченко вирішив поїхати в Україну. Для цього навіть перервав навчання в Академії мистецтв. Тягнуло в рідний край. На Батьківщині поет провів кінець весни, все літо і всю осінь 1843 року, повернувся до Петербурга в лютому 1844 року. У цей час він і написав «Сон» («У всякого своя доля»), де відтворив живі враження дикої сваволі поміщиків, злиденного життя і нестерпних страждань кріпаків. Свій гнів вилив він у поемі, яка є гострою сатирою на царську Росію часів Миколи І, на всю систему самодержавного ладу. На допиті після арешту в 1847 році Шевченко так з’ясував виникнення задуму цієї поеми: «Будучи еще в Петербурге, я слышал везде дерзости и порицания на государя и правительство. Возвратясь в Малороссию, я услышал еще более и хуже между молодыми и между степенными людьми; я увидел нищету и угнетение крестьян помещиками, посессорами и экономами-шляхтичами, и все это делалось и делается именем государя и правительства». Тому виникла потреба написати твір у певному розумінні узагальнюючий, який би розкрив людям очі на сутність тогочасної суспільно-політичної системи, показав би людям: таким ось насправді є той лад, у якому нам доводиться жити. З моменту написання твору пройшло багато часу. І всі ці роки він «працював» — розкривав людям правду про самодержавний лад царської Росії. Той лад уже давно зник. Але читаючи цю поему зараз, постійно ловиш себе на думці, що твір запрограмований на більше, що йдеться в ньому не тільки про царську Росію, що істина показана в поемі, цілком актуальна для нашої зовсім недавньої історії. Одне слово, істину, яку відкрив Шевченко в 1844 році, не завадило б і нам глибше зрозуміти. Епіграф у творі звучав так: «Дух истины, его же мир не может прияти, яко не видит его, ниже знает его.». Таким чином, поет проголосив: у «Сні» я покажу вам істину, а ви пізнайте, зрозумійте її.
3. Запишіть у зошити літературний паспорт твору.
1. Назва «Сон»(«У всякого своя доля»)2. Автор: Т.Г.Шевченко3. Рікнаписання: 18434. Тема: зображення й протиставлення нещасного життянародного і життю «райському» вельмож, царів.5. Ідея: засудження аморальності йпаразитизму господарів країни, заклик до самоусвідомлення народу, пробудження його національної гідності.6. Основна думка: Головні біди України є похідними від її підневільногостану в Російській імперії. 7. Жанр: ліроепічна сатирична поема, цеполітична сатира; поема-інвектива (інвектива — пряме, найгостріше засудження певної вади). Підзаголовок твору — «Комедія» — вказує накомічно-сатиричний, гротескно-кумедний характер змальованих у ньому основних сцен-картин, особливо наприкінці поеми.8. Композиція:Орієнтовно можна розмежувати в поемі такі її частини:
пролог;
покріпачена Україна;
сибірські нетрії;
самодержавний Петербург;
прийом у царських палатах;
видіння над Невою;
вранішня столиця;
другий прийом у палатах. Поеманаписана у формі розповіді від першої особи, яка відкриває широкий простір для виявлення авторського ставлення до зображуваних подій та естетичної їх оцінки. Проте як автор твору Шевченко виступає в поемі не безпосередньо, а в літературній масці умовного автора-оповідача про «напричуд дивний» сон, фантастичні пригоди й комічні події, які йому наснилися.Експозиція: пролог, в якому поетрозмірковує над тим, що кожна людина має власну долю; зображує соціальні й моральні гріхи, які процвітають в країні.Зав’язка: лаштування п’яного ліричногогероя до сну і врешті-решт його політ до неба.Розвитокподій: змалюваннязагальної картини життя у часи покріпачення самодержавством простого люду.Кульмінація: сатиричне висміювання катів іграбіжників народу.Розв’язка: «Не здивуйте, / Брати любі,милі, / Що не своє розказав вам, / А те, що приснилось».
Опрацюйте тести, відповіді надішліть на електронну адресу elena.piskun@ukr.net до 20.04.2020 1.Проведення тестового опитування1.Закінчіть фразу відповідно до змісту твору: «У всякого не тільки своя доля, а й…»: а) погляд на довкілля; б) індивідуальні здібності; в) життєвий шлях; г) нахили і здібності.2.«Щедра та розкішна» людина: а) храми мурує; б) богобоязлива; в) намагається «неситим оком за край світа зазирати»; г) не реагує на будь-яке лихо.3.«Царят і старчат» поет називає: а) адамовими дітьми; б) тихими і тверезими; в) байдужими до власної долі; г) загарбниками і поневолювачами рідного краю.4.Хижина ліричного героя, що з’явився напідпитку додому, нагадувала: а) садок вишневий; б) море перед бурею; в) достиглу ниву; г) тихий рай.5.Як характеризується сон п’яного з бенкету: а) віщим; б) дивним; в) казковим; г) миттєвим.6.Птах, який супроводжував політ героя у сні: а) сокіл; б) орел; в) сова; г) жайворонок.7.Вирушаючи у підхмарну подорож, герой залишає край: а) неприязний; б) Богом забутий; в) сліз і страждання; г) де землі родючії й сади квітучі.8.Твір Т. Шевченка, про героїню якого згадує він у «Сні», зазначаючи: То покритка, попідтинню / з байстрям шкандибає, / батько й мати одцурались, / й чужі не приймають. а) «Тополя»; б) «Лілея»; в) «Катерина»; г) «Причинна».9.З якою метою оповідач звертається до Бога? Щоб він: а) побачив, що відбувається на землі; б) покарав винних у соціальній несправедливості; в) поспівчував горю покритки; г) щораз ощасливлював бідних людей.10.Для чого ліричний герой здійснював мандри по небу? Щоб: а) дослідити життя в підхмар’ї; б) відчути радість і насолоду від цього; в) віднайти на краю світу рай; г) поспілкуватися з Богом.11.Пролітаючи над містом, сновидець міг спостерігати за: а) театральним дійством; б) спорудженням храмів; в) муштрою солдат; г) катуванням злочинця.12.Царицю поет у творі називає: а) зів’ялою квіткою; б) опалим листям; в) засушеним опеньком; г) пораненим птахом.Примітка. Закожну правильну відповідь установлюється 1 бал.
Сообщение отредактировал Ellena - Понеділок, 13.04.2020, 17:10
Використовуючи вищенадані матеріали напиши паспорт твору, надішли вчителю на електронну адресу. Пройди тестування, відповіді надішли на пошту вчителю Пропоную вам тест. 1. Період творчості Т.Шевченка, до якого належить поема «Кавказ»: а)ранньої; б) «Трьох літ»; в) останніх років; г) «У казематі». 2. Поему "Кавказ" Т.Г.Шевченко присвятив: а) В.Григоровичу; б) В.Жуковському; в) К.Брюллову; г)Якову де Бальмену ; 3.Описуючи гори Кавказу, поет звертає увагу читача на те, що вони: а) надто високі; б) засіяні горем; в)дуже старі; г) дивують своєю красою. 4. Поету творі возвеличує не тільки «лицарів великих», але й: а)гори Кавказу; б) Бога святого; в) батьків загиблих; г) тогочасну історичну епоху. 5.Характеризуючи правду, Т. Шевченко обурено проголосив, що вона: а)закута в кайдани; б) кров’ю полита; в) п’яна; г) химерна і підступна. 6.«Ненагодованою і голою» в поемі є: а) мудрість людська; б)ріка зі сльозами і кров’ю муштрованих; в) хмара за гора- ми; г) сердешна воля. 7. Поема написана у формі революційно-викривального ліричного: а) діалогу; б) полілогу; в) монологу; г) трактату. 8.Лейтмотивом у творі є рядки: а) Не намна прю з тобою стати! / Не нам діла твої судить! б) Кати знущаються над нами, / А правда наша п’яна спить; в) Борітеся — поборете, / Вам бог помагає! г) За горами гори, хмарою повиті... / Засіяні горем, кров’юполиті. 9. Символічними у творі є образи: а) Прометея та орла; б) чуреку і саклі; в) правди і волі; г)храму і каплиці. 10. Неситим автор поеми називає: а)Прометея; б) орла; в) царя Миколу І; г) Кавказ. 11.Назвіть символічний образ із поеми "Кавказ", який передає незламність,титанізм народів: а) неситий орел; б) Прометей; в) Бог; г) Сибір. 12.Назвіть слова, із поеми «Кавказ», у яких звучить гімн нездоланності народів: а) «По закону апостола /Ви любите брата»; б) «Завас правда, за вас слава /І воля святая»; в) «Отмолдованина до фінна /На всіх язиках все мовчить...» г) «Не вмирає душа наша, не вмирає воля».
Сообщение отредактировал Ellena - Понеділок, 13.04.2020, 17:47
Тема. Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв'язкомПодивись, послухай
І. Укажіть,зі скількох частин складаються подані складні речення тільки цифрою ( приклад: 1- 2, 2 - ... і т.д.), запишіть надішліть на пошту. 1. 1. Вечірнє небо світиться красою і соняхи гудуть…2. 2. Мені треба працювати і працювати і ця праця має стати щастям моїм і покликанням.3. 3. Він пострибає і злякається й почне плакати.4. 4. Сонце вже сховалося зі сходу наповзають тихі сутінки рівно куриться димок на погоду.5. 5. Ось і хата дядька Себастіяна на ній темніє велике гніздо зверху в ньому живуть лелеки під низом – горобці.6. 6. На клумбі цвіли жоржини чорнобривці пахло прив’ялим духом полину.
ІІ.Спишіть, або скопіюйте, поставте розділові знаки, надішліть на пошту elena.piskun@ukr.net . У верховітті високих дерев прогулювався вітер і дерева горнулися одне до одного. Листок перемовлявся з листком а їхні голоси глуховато відлунювали в товстелезних стовбурах. І здавалось мені що в ті голоси й у той гул услухається велика річка. Вона навіть перестала текти у далекий світ зупинилася і завмерла. Після вранішніх туманів з глибин річки на небо випливло сонце і листя дерев аж тремтіло від пташиного щебету.
Сообщение отредактировал Ellena - Вівторок, 14.04.2020, 10:32
Тема. С. Васильченко " У бур'янах". Україна часів Тараса Шевченка. Подивись
Прочитай оповідання " У бур'янах" у підручнику О. Авраменко с. 187 - 195. Попрацюйте над запитаннями до тексту на с. 194 - 195. Пройдіть тести. Відповіді запишіть і надішліть на електронну пошту elena.piskun@ukr.net
1. Хата в Шевченка зимою та восени:а) смутна;б) заплакана;в) невесела. 2. «Без шапки, босий.Лице взялось смагою – темне, як головешка, а на тій головешці білий чуб, як льон». Це портрет:а) батька Тараса;б) Тараса;в) пана Енгельгардта. 3. Коли Тарас заблудив у полі, його додому привели:а) козаки;б) пастухи;в) чумаки. 4. Кукла в повісті С. Васильченка – це:а) розжований і загорнутий у тканину шматок хліба, якийвкладали в рот дитини;б) дитяча лялька-мотанка;в) густа молода трава. 5. Ім’я діда ТарасаШевченка:а) Степан;б) Іван;в) Григорій. 6. А на ранок в хлопця з насоняшничини рушниця за плечима. уруках загнута з лозини шабля. Ходить у бур’яні, рубає панам мечем голови з плечей. Це він уявляєсебе:а) гайдамакою;б) чумаком;в) козаком. 7. Одного разу Тарас набачив у дяка грубий зшиток синьогопаперу… До жаги забажалось школяревісамому:а) зробити таку книжечку;б) намалювати портрет;в) навчитися грати на сопілці. 8. Перше горе, яке отруїло серце Тараса Шевченка:а) загублена книжка;б) смерть батька;в) смерть матері. 9. Установіть відповідність між реплікою та її автором. 1 А коли ви почнете мене вчить малювати? А Маляр з Хлипнівки 2 Щоб не було часом од панів нарікання, що я, не спитавши, беру в науку до себе їхніх кріпаків, сходи ти спершу про всякий случай у Вільшану до управителя, хай дасть записку на дозвіл. Б Батько 3 Де? Вигадаєш, нічого там не горить. То місяць… що це тобі в голову зайшло? Спи! В Тарас 4 Ну, почумакував, тепер бери ложку та сідай вечеряти. Г Мати Д Управитель
Сообщение отредактировал Ellena - Вівторок, 14.04.2020, 12:03
8 клас Завдання на 16.04 та презентацію вчорашнього уроку надіслала на ваші електронні адреси. Чекаю вас завтра о 9:00. Ідентифікатор та пароль незмінний.